• Передмістя Києва, Зазим'є
  • вул. Промислова, 6
  • Пн-Пт с 9:00 до 19:00
  • Сб,Нд с 10:00 до 17:00
avtofishki.com.ua

Захист двигуна та коробки передач для Skoda Felicia

Показано з 1 по 2 із 2 (1 сторінок)
Захист двигуна та коробки передач для Skoda Felicia

Шкода Феліція


Шкода Феліція - це невеликий сімейний автомобіль, що виробляється чеським автовиробником Škoda Auto з 1994 по 2001 рік (1995 - 2001 для Škoda Felicia Combi). Це була одна із перших моделей, яка виграла від поглинання Škoda концерном Volkswagen. Це була перероблена версія Favorit, але з більш сучасним зовнішнім виглядом, з переробленою передньою частиною та ширшою гамою двигунів. Серійне виробництво розпочалося наприкінці 1994 р.


Назва Шкоду Феліція


Назва Felicia не використовувалася вперше, що спочатку використовувався Škoda у 1960-х роках. для гами двомісних спортивних автомобілів Вони були дуже популярні, і багато хто з них експлуатується досі.



Двигатель Шкода Фелиция


Модельний ряд Škoda Felicia включав старі 1,3-літрові OHV Škoda з одноточковим упорскуванням палива Bosch Mono Motronic (до 1997 р.) і багатоточковим упорскуванням палива Siemens з двома потужностями 54 л.с. (40 кВт) та 68 к.с. (50 кВт). Крім того, на базі VW випускалися два двигуни: 75-сильний (55 кВт) 1,6-літровий бензиновий з багатоточковим упорскуванням Magneti Marelli та 64-сильний (47 кВт) 1,9-літровий дизельний. П'ятиступінчаста коробка передач стала стандартною на всіх моделях. 1,6-літрова модель послужила основою для омологації автомобіля Škoda Felicia Kit-Car, що використовується у класі F2 Чемпіонату світу з ралі.


Кузов Шкода Феліція


Škoda Felicia поставлялася з різними кузовами як для особистого, так і для професійного використання. Базова модель являла собою 5-дверний хетчбек, а також супроводжувалася маєтком - замість Формана з Фаворита - перейменованим у Škoda Felicia Combi. Існувала також версія пікапа та фургон-панель під назвою "Кубовий фургон". Пікап-версію також імпортували в деякі країни, перейменовані в пікап VW Caddy. Пікап Škoda Felicia Pickup також випускався у стилі життя під назвою Škoda Felicia Fun, задуманий переважно для західноєвропейського ринку. Він випускався у вигляді підробленої двомісної моделі кабіни, з двома відкидними задніми сидіннями і тканинним чохлом.



Оскільки Škoda Felicia виграла від участі Volkswagen, це допомогло змінити імідж Škoda у Західній Європі. Вона сповіщала про перший в історії Skoda з дизельним двигуном і стала їх першим автомобілем, в якому було реалізовано основні функції безпеки та зручності. Деякі моделі SLXI відрізнялися кондиціонером і велюровою оббивкою. JD Power Car Survey, який у тому ж році отримав Škoda. Виробництво Škoda Felicia припинилося на початку 2001 року, через рік після запуску Škoda Fabia. Всього було випущено 1416939 автомобілів (модель пікапа була доступна для продажу протягом 2001 року).