• Передмістя Києва, Зазим'є
  • вул. Промислова, 6
  • Пн-Пт с 9:00 до 19:00
  • Сб,Нд с 10:00 до 17:00
avtofishki.com.ua

Відмінності кросоверів від позашляховиків

  • Відмінності кросоверів від позашляховиків


20 років тому, навіть не виникли б питання: «Чим відрізняється кросовер від позашляховика?» Тому що до цього, як клас, були тільки позашляховики або джипи, які користувалися і продовжують користуватися величезною популярністю, наприклад: Land Rover, Jeep Cherokee, Ford Explorer і т.д. І ось в 1999 році компанія BMW випускає перший спортивний позашляховик — BMW X5 E53. По суті, це був перший кросовер, який був запущений у серійне виробництво. Слідом за BMW, ринок кросоверів, стрімко почали відкривати й інші компанії виробники. Почалася ера кросоверів: Nissan Qashqai, BMW Concept X6 і т.д. Отже, в чому ж фундаментальні відмінності позашляховиків від кросоверів? Давайте будемо розбиратися.


Конструкція кузову


Перше на що варто звернути увагу — це конструкція кузова. У позашляховика кузов великий і високий. Часто кузов має навіть більш квадратну форму, а не обтічну. Така конструкція як би натякає, що будь-який опір повітря їй байдужий, адже в основному він розрахований для їзди по бездоріжжю.


На фото забруднений позашляховик білого кольору перелітає пагорб на великій швидкості


Рамна конструкція


Друга відмінність позашляховика від кросовера — це обов'язкова наявність рамної конструкції, тобто найчастіше всі позашляховики йдуть з рамою, і на цій рамі вже «одягається» кузов. Робиться це для того, щоб рама надавали жорсткісті кузову. Це дуже стане в пригоді, коли ви будете підніматися на пагорби, перетинати бездоріжжя, пісок і т.д., в такому випадку кузов не буде «хрустіти», кренитися — рама буде тримати всю конструкцію.


На фото позашляховик їде через брудну калюжу і бризки розлітаються в різні боки


Повний привід і об'єм двигуна


Повний привід — це без варіантів. У позашляховиків він обов'язково присутній. На цьому автомобілі ви можете місити бруд стільки, скільки вам завгодно і нічого не перегріється та не відключиться. Адже ви, як водій, самі обираєте: включати повний привід чи ні, задіюючи механізми ручного управління. Кросовер довго не протримається в важких дорожніх умовах (глибокий сніг, пісок). Адже повний привід у кросовера часто підключається через вискомуфту або електронну муфту (автоматично) — це спеціальне підключення і воно задіюється, коли колеса пробуксовують і вискомуфта блокується автоматично та з'являється повний привід, а при перегріванні вона також автоматично відключає повний привід. Ручне й автоматичне керування повним приводом — це ще одна відмінність кросовера від позашляховика.


На фото великий палець правої руки водія натискає на кнопку повного приводу з написом SUV


Двигун у позашляховиків, на відміну від кросоверів, досить потужний. В середньому від 3 літрів і вище. Зазвичай кросовери таким об'ємом двигуна не можуть похвалитися.


На фото Nissan Qashqai темно червоного кольору. Це кросовер


Понижена передача


Позашляховик на відміну від кросовера, призначений для їзди у важких умовах. Тому він буде обов'язково оснащений демультіплікатором — це окремий агрегат в картері, який призначений для підвищення крутного моменту. Таким чином позашляховик оснащений справжньою заниженою передачею, чого у кросоверів, в силу конструкції, бути не може..



Дорожній просвіт


Ще одна відмінність кросовера від позашляховика — це високий дорожній просвіт. Його ще називають кліренсом — це відстань від землі до нижньої точки автомобіля. Так ось, у позашляховика кліренс починається від 200-220 міліметрів, в той час як кросовер може мати дорожній просвіт, наприклад 160 міліметрів.


На фото позашляховик пробирається через бруд. Видно тільки його передню частину, завдяки великому дорожньому просвіту він проходить складні ділянки дороги


Висновки: чим відрізняється кросовер від позашляховика?


Отже коротко: кросовер і позашляховик — в чому відмінність? Позашляховик має більший розмір кузова, плюс є в наявності рамна конструкція, на яку одягається сам кузов, об'єм двигуна від 3,5 літрів, обов'язковий повний привід і знижена передача, а дорожній просвіт починається від 200 міліметрів.


Related Articles

Related Products

Коврики в салон резиновые Kia Sportage III 2010-2016 Frogum

Коврики в салон резиновые Kia Sportage III 2010-2016 Frogum

Автомобильные коврики в салон для KIA Sportage III (КИА Спортейдж третьего по..

1190 грн

Гумові килимки в салон для Ford Explorer 2014-... Avto-Gumm

Гумові килимки в салон для Ford Explorer 2014-... Avto-Gumm

Якість європейська - ціна українська! Гумові килимки в салон Ford Explorer 2014-... виготовлені з ..

1210 грн

Резиновый коврик в багажник для Nissan Qashqai II 2014-… Avto-Gumm

Резиновый коврик в багажник для Nissan Qashqai II 2014-… Avto-Gumm

Резиновый (полиуретановый) коврик в багажник для NISSAN Qashqai II (НИССАН Кашкай 2) 2014-..

750 грн

Гумовий килимок в багажник для BMW X6 F16 2014-... Avto-Gumm

Гумовий килимок в багажник для BMW X6 F16 2014-... Avto-Gumm

Комплексний захист !!! Гумовий килимок в багажник BMW X6 F16 2014-... виготовлений відповідно до к..

750 грн